HbA1c

Vandaag over HbA1c. Mijn A1c ( afgekort ) is opeens hoog 8.1. Da’s hoog, hoort voor mij toch hooguit 6 ofzo te zijn. Hoe het komt ? Ik weet het niet, niemand weet het. De dokter niet en geen enkele meedenker niet.

Na 21 maanden HFLC/Ketose/Paleo sta ik stop. En één stap terug, zelfs.

En ik ? Ik denk dat ik in een cruciale fase zit. Weerstand, die ik moet doorbreken. Bewijs ? geen bewijs. Wel vertrouwen 😉

Kijk dat is mooi. Deze post van Peter Attia van 20 november komt net binnen.

‘Fortunately, such situations are very rare! Most people, with the correct dietary intervention, armed with sufficient grit, and the confidence to stay the course, despite the day-to-day and week-to-week fluctuations, will emerge as renewed people.’

En deze:

If you remember nothing else, remember this: the game is won – or lost – not by the infrequent big changes, but by the frequent, deliberate, and repeatable small ones. This is where grit comes in.

http://eatingacademy.com/weight-loss/got-grit

Wat is grit ? Vastberadenheid …

http://www.ted.com/talks/angela_lee_duckworth_the_key_to_success_grit.html

Geef een reactie

