Wat eet je dan ???

Wat eet je dan, als je geen brood eet ?  De standaard vraag, waar ik van moet glimlachen, omdat hij zo ‘spontaan’ opwelt en vooral het verbaasde gezicht erbij. Ook al standaard  🙂

Ja en dan sta ik met mijn mond vol tanden. Hoe en waar te beginnen ?

Eh, vlees ( het grasgevoerd laat ik maar even weg ) en vis en eieren en veel goed vet en groenten en noten, soms wat kaas en een beetje fruit. Allemaal zo vers mogelijk, niet bewerkt. Homemade. Geen pakjes en zakjes. Brrr.

Niks bijzonder, toch. Dat eten zij ook wel, toch.

En pasta dan ? Geen pasta !  Geen koekjes, geen taart, geen snoep.

Wel soms een koffielepeltje chocoladetoetje, maar zelf gemaakt van rauwe chocoladepoeder, avocado, banaan, kokosolie, boter en stevia.  Jummy, samen met opgeklopte slagroom. “for the sweet tooth”

De blik van de vrager wordt steeds waziger. Geen beelden, geen. Hou er maar over op ! Dat doe ik dan 😉

 

577xr_100_cw100_ch100_thumb

Typically they must be ground, milled, soaked or sprouted…. then infused with vitamins and surrounded by sugar to make them nutritious and palatable.

( via Steve Cooksey   http://www.diabetes-warrior.net/  )

 

 

2 thoughts on “Wat eet je dan ???

Geef een reactie

